
1.4.2021 (Webnoviny.sk) - Slovenská pivná značka Zlatý Bažant bodovala v súťaži Youtube Works, z ktorej si odniesla absolútnu cenu – Grand Prix za kampaň Hit z roku ´73. Okrem toho jej patrí aj cena za Najlepšiu integráciu platformy Youtube. Zlatý Bažant predstavil na jar 2020 úspešnú kampaň – Hit z roku ´73, ktorý si získal veľkú priazeň divákov. Legendárny Hit teraz ocenila aj porota súťaže Youtube Works. Značka Zlatý Bažant získala najvyššie ocenenie Grand Prix spomedzi všetkých slovenských aj českých videokampaní, a zároveň jej udelili cenu za Najlepšiu integráciu platformy Youtube. O úspešnú kreatívu kampane sa postarala agentúra Made by Vaculík, mediálnu stratégiu zastrešila agentúra Dentsu. Zlatý Bažant predstavil Hit z roku ´73 v marci 2020 s cieľom zvýšiť povedomie o svojom ikonickom ležiaku – pive Zlatý Bažant ´73. Chytľavá melódia, odľahčený text a klip s autentickým prevedením legendárneho hitu Rasputin od Boney M. si okamžite získal popularitu a kvalitu kampane ocenila aj porota Youtube Works. Youtube už po druhý raz vyhlásil výsledky tých najlepších českých a slovenských videokampaní. Porotcovia hľadajú najviac kreatívnu, inovatívnu a na dátach založenú prácu s preukázateľnými výsledkami. Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - Zlatý Bažant získal Grand Prix za Hit ´73 na súťaži Youtube Works © SITA Všetky práva vyhradené.
Súvisiace články:

Zlato ako chytrá investícia v neistých časoch
Warning: getimagesize(https://cdn.webnoviny.sk/sites/34/2020/03/©-unicef-helin-676x452.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /data/web/virtuals/56831/virtual/www/clanoks.php on line 212
Warning: Division by zero in /data/web/virtuals/56831/virtual/www/clanoks.php on line 213

Pozrite si video Unicef: 6 vecí, ktoré by ste mali vedieť o koronavíruse